زرشک فله، نوعی محصول کشاورزی است که از تراریخته‌های مختلف زرشک به دست می‌آید. در این محصول، میوه زرشک با برداشت کامل از گل‌های زرشک جمع آوری شده و پس از خشک شدن به صورت فله‌ای بسته‌بندی می‌شود. این محصول اغلب برای استفاده در صنایع غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت زرشک فله | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


زرشک فله، نوعی محصول کشاورزی است که از تراریخته‌های مختلف زرشک به دست می‌آید. در این محصول، میوه زرشک با برداشت کامل از گل‌های زرشک جمع آوری شده و پس از خشک شدن به صورت فله‌ای بسته‌بندی می‌شود. این محصول اغلب برای استفاده در صنایع غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت زرشک فله | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



زرشك فله به يكي از انواع محصولات غذايي خشك شده از زرشك گفته مي‌شود كه در فروشگاه‌هاي بزرگ و مغازه‌هاي خشكبار به فروش مي‌رسد. اين محصول از زرشك خشك‌شده و بدون دانه تهيه مي‌شود و معمولاً براي تهيه آش، خورشت و سالاد‌هاي مختلف استفاده مي‌شود. اين محصول بعضاً با نمك و گاهي با روغن نيز فروخته مي‌شود. همچنين در برخي مناطق ايران، زرشك فله به عنوان يك خوراكي تنقلاتي محبوب نيز شناخته شده است.

قيمت زرشك فله | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت زرشك فله | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت زرشك كيلويي-قيمت زرشك سحرخيز-قيمت زرشك سياه خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت زرشك فله را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.

قيمت زرشك فله | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت زرشك فله در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت زرشك كيلويي-قيمت زرشك سحرخيز-قيمت زرشك سياه با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت زرشك فله را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت زرشك فله | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت زرشك فله و قيمت زرشك كيلويي-قيمت زرشك سحرخيز-قيمت زرشك سياه كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت زرشك فله | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

از خواص زرشك تازه و خشك بيشتر بدانيد:
دانه‌ هاي زيباي زرشك (barberry)، از درختان هميشه سبز با شاخ و برگي روشن به رنگ‌هاي قرمز، نارنجي و بورگاندي به دست مي‌ آيند. خواص زرشك كه برگرفته شده از نهال زرشك مي‌ تواند به‌ عنوان پرچين حصار، پايه كاشت براي ساير محصولات و يا درختچه‌ اي تزييني در باغ و باغچه شما كاربرد داشته باشد. مقاومت و سازگاري بالاي آن در كنار هزينه‌هاي اندك نگهداري، اين درخت زرشك را مطلوب بسياري نموده است.
البته اين گياه زرشك بيش از 400 گونه مختلف را به خود اختصاص مي‌دهد. برخي برگريز و برخي هميشه سبز هستند، بعضي گونه‌ها داراي خار و برخي ديگر بدون آن خواهند بود. بسياري از گونه‌هاي آن بومي شرق آسيا و مابقي به آمريكاي شمالي و يا جنوبي تعلق دارند.
البته برخي گونه‌ هاي غيربومي نيز در آفريقا، اروپا و ساير مناطق مورد كشت قرار گرفته‌اند. خاصيت زرشك؛ براي سلامتي امروزه مورد توجه بسياري قرار گرفته و بر محبوبيت آن افزوده است. از اين رو قصد داريم تا در ادامه به دلايل افزودن اين ماده مغذي در رژيم غذايي خود بپردازيم.
آشنايي با درخت زرشك:
پيش از درك خواص زرشك، بهتر است با خود اين گياه و انواع آن آشنايي يافت. در كشور ما نيز گونه‌هاي متعدد اين گياه در مناطقي نظير آذربايجان، لرستان، فارس، دامنه‌هاي البرز، تهران، خراسان و …كاشت مي‌شود. اين گياه نياز آبي اندكي دارد. حتي انواع وحشي آن قابليت رشد در محيط‌هاي كم آب و يا با آب شور را كسب نموده‌اند.
لازم به توضيح است كه ميوه مطلوب درختچه زرشك، در فصل پاييز قابل برداشت است. هم‌چنين نور زياد و جريان متناوب هوا براي رشد آن حياتي است. تكثير آن نيز به روش‌هاي پاجوش، قلمه و نيز بذرپاشي امكان‌پذير خواهد بود. از گونه‌هاي معروف‌تر كه بيشتر مورد استفاده قرار مي‌گيرد به موارد زير مي‌توان اشاره كرد:

  • زرشك بي‌ دانه يا نوع اقتصادي اين گياه
  • زرشك زرافشاني يا وحشي و دانه‌دار
  • زرشك پلويي يا پفكي و دانه اناري

زرشك زالزالكي كه در ابتدا قرمز و سپس سياه و دانه‌ دار مي‌شود.

قيمت زرشك فله | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
زرشك كوهي يا وحشي
دو مورد آخر بيشتر در بازار گياه و براي مصارف عمومي نظير پخت و پز مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
فوايد زرشك براي سلامتي:
همان‌طور كه پيشتر عنوان شد گياه زرشك، درختچه‌ اي با توت قرمز ترش است و اصطلاحاً زرشك ناميده مي‌شود. امروزه آن را در سراسر جهان پرورش مي‌دهند. اين گياه قرن‌ها براي درمان مشكلات گوارشي، رفع انواع عفونت‌ها و بيماري‌هاي پوستي به‌صورت گسترده در طب سنتي مورد استفاده قرار مي‌گرفته است.
چشمگير ترين تركيب موجود در آن بربرين عنوان مي‌شود كه نوعي آنتي‌اكسيدان قوي است و در بيماري‌هاي ديابت، عفونت‌هاي دندان و درمان آكنه نيز كاربرد وسيعي دارد. در ادامه برخي از مهم‌ترين خواص زرشك، معرفي مي‌گردد:
خواص زرشك در حفظ سلامتي كبد:
دفع سموم و پاكسازي بدن از مواد غير مفيد به دوش كبد است. از جمله فوايد زرشك مي‌توان به خاصيت ضد ميكروبي آن اشاره نمود كه در اين امر در حفظ سلامت كبد جايگاه ويژه‌ اي مي‌يابد. پاكسازي كبد و بهبود عملكرد آن با اين ماده قابل دسترسي است. حتي در مداواي بيماري كبد چرب، عصاره آن كه سرشار از راديكال‌هاي آزاد و آنتي‌اكسيدان بوده، كاربرد فراواني دارد.
خاصيت زرشك در كاهش فشار خون:
وجود پلي فنول، آنتي‌اكسيدان‌هاي قوي و نيز ويتامين سي به سلامت و افزايش طول عمر ديواره رگ‌هاي خوني منجر شده كه اين امر با كاهش فشار خون در افراد مبتلاء به اين بيماري تضمين مي‌گردد.
فوايد زرشك در حفظ سلامت پوست و مو:
استفاده از ويتامين سي براي كلاژن‌ ساختن و داشتن پوستي روشن و شفاف بر كسي پوشيده نيست. توليد ملانوما با اين ماده به كم‌رنگ شدن لكه‌هاي پوستي كمك مي‌كند. هم چنين در به تعويق انداختن پيري پوست و بروز علائم آن اثرگذار خواهد بود. سلامت و درخشندگي موها در اثر بهبود گردش خون و تغذيه بهتر پوست و مو از ديگر فوايد زرشك، عنوان مي‌شود.

قيمت زرشك فله | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
خواص زرشك در چربي سوزي:
حفظ رژيم غذايي براي افزايش چربي‌سوزي و لاغري در كنار انجام مرتب ورزش اهميت فراواني دارد. افزايش متابوليسم بدن عاملي است كه به كاهش چربي مضر در خون منجر مي‌شود. در صورت برهم خوردن تعادل راديكال‌ هاي آزاد و آنتي‌اكسيدان‌ها، بيماري چاقي و ساير موارد مرتبط با آن در بدن شكل خواهد گرفت. از اين رو استفاده از عصاره و يا آب زرشك به‌ صورت منظم به حفظ اين تعادل كمك خواهد نمود.
خواص زرشك سرشار از مواد مغذي:
وجود كربوهيدرات، فيبر، ويتامين‌ها و مواد معدني، لزوم استفاده از اين ماده را خاطرنشان مي‌سازد. اين ماده منبع عالي ويتامين C است. آنتي‌اكسيدان‌ها مي‌توانند محافظت در برابر آسيب‌هاي سلولي كه به بروز بيماري‌هاي قلبي و سرطان مي‌انجامد، را كنترل نمايند.
در هر 28 گرم از زرشك:

  • 89 كالري،
  • 1 گرم پروتيين،
  • 1 گرم چربي،
  • 3 گرم فيبر
  • 18 گرم كربوهيدرات، است.

همچنين ويتامين سي، آهن، منگنز و مس از جمله مواد معدني فوق العاده‌ اي هستند كه در زرشك يافت مي‌شود. حتي رنگ قرمز آن كه از آنتوسيانين‌ها ناشي مي‌شود و نوعي رنگ گياهي است، از جمله ديگر خاصيت زرشك، بوده و بر سلامت مغز و قلب تأثيرگذار است.
فوايد زرشك حاوي تركيبات مفيد گياهي:
بربرين از خانواده آلكالوئيدها است و تركيبات آن به‌ علت اثرات درماني و دارا بودن آنتي‌اكسيدان قوي شناخته مي‌شود. اين ماده مي‌تواند با آسيب‌هاي ناشي از مولكول‌هاي واكنشي كه راديكال آزاد نامي‌ده مي‌شوند، مبارزه كند. خواص زرشك، در كاسته شدن قند و سطح كلسترول شناخته شده است و در كنار آن مي‌تواند رشد برخي سلول‌هاي سرطاني را نيز كند نموده و خواص ضدالتهابي داشته باشد.

قيمت زرشك فله | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
خاصيت زرشك در كنترل ديابت:
بربرين مي‌ تواند واكنش سلول‌ هاي بدن به هورمون انسولين كه براي كنترل قند خون در بيماران ديابتي ضروري است را بهبود بخشد. مصرف زرشك طبق گزارش‌ ها مي‌ تواند به كاهش قند خون منجر شود. حفظ رژيم غذايي سالم در افراد ديابتي اهميت بسياري دارد از اين رو به كمك اين خاصيت زرشك، گنجاندن آن در وعده‌هاي غذايي اين افراد ضرورت مي‌يابد.
بنا به تحقيقات صورت پذيرفته، خواص زرشك، اثرات مثبتي بر قند و هموگلوبين خون دارد و تأثير آن با داروهاي متفورمين سنتي ديابت قابل قياس است. حتي مصرف روزانه 2 ميلي‌گرم از عصاره ميوه زرشك خشك مي‌تواند به كاهش قابل توجه قند در خون منجر شود.
كمك به درمان اسهال از ديگر خواص زرشك:
در درمان اسهال قرن‌هاست كه شناخته شده و دليل آن نيز ناشي از وجود بربرين و غلظت بالاي آن عنوان مي‌شود. با مهار گيرنده‌ هاي خاص، عبور مدفوع از روده كند مي‌شود و اين امر به درمان اين بيماري كمك مي‌كند. فوايد زرشك مي‌تواند عفونت‌هاي ناشي از باكتري‌ هاي خاص نظير‌ اي كولي ( coli) را درمان نمايد. حتي در افراد ي كه درگير به سندرم روده تحريك پذير، مصرف آن به‌طور قابل توجهي مي‌تواند تعداد اسهال و دفعات دفع را كاهش دهد.
فوايد زرشك در محافظت در برابر سندرم متابوليك:
اين بيماري مي‌ تواند خطر درگيري به بيماري‌ هاي قلبي عروقي و قند را افزايش دهد. با بهره مندي خاصيت زرشك و مصرف آن مي‌توان از بروز اين سندرم جلوگيري نمود. عواملي نظير چاقي و قند خون بالا، كلسترول، تري گليسيريد و فشار خون مي‌توانند به بروز اين بيماري منجر شوند كه گنجاندن آب زرشك در رژيم غذايي مي‌تواند اين عوامل را كنترل نمايد.
البته كاهش استرس اكسيداتيو كه نوعي آسيب سلولي زيرين و ناشي از مولكول‌هاي واكنشي به نام راديكال آزاد عنوان مي‌شود نيز با اين ماده قابل كنترل است. اين بيماري مي‌تواند به بيماري‌هاي قلبي و يا ساير مشكلات سلامتي در افراد منجر گردد.
خواص زرشك در كمك به سلامت دندان‌ها:
عصاره زرشك مي‌تواند با التهاب مقابله نمايد و اين امر به دليل وجود بربرين در آن است. از اين رو التهاب لثه كه با تجمع پلاك، تورم و تحريك همراه است، با اين خواص زرشك، قابل درمان است.
خواص ضد سرطاني زرشك:
بربرين موجود در گياه زرشك، مي‌ تواند به مرگ سلول‌ هاي سرطاني بيانجامد. هم چنين مانع از تكثير اين سلول‌ها و مهار آنزيم‌هاي دخيل در چرخه آن‌ها مي‌تواند از ديگر فوايد زرشك، عنوان شود. بربرين از رشد تومور جلوگيري مي‌نمايد و مرگ سلول‌هاي سرطاني پروستات، كبد، استخوان و سينه را منجر مي‌شود.
مبارزه با آكنه از ديگر خواص زرشك:
بيماري پوستي آكنه با بروز برجستگي‌ ها و جوش‌هاي ملتهب بر روي صورت مشخص مي‌شود. اين زوايد، آزاردهنده بوده و كمك به رفع آن‌ها اهميت فراواني در زيبايي پوست دارد. استفاده از عصاره زرشك يا زرشك خشك مي‌تواند به‌ طور قابل توجهي، تعداد اين ضايعات را كاهش دهد.

قيمت زرشك فله | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
وجود بربرين و ساير تركيبات، اين خاصيت زرشك، در درمان آكنه را منجر مي‌شود. بهره مندي از آن در نوجوانان كه تمايل به استفاده از داروهاي طبيعي بيشتري را حس مي‌كنند، گزينه بسياري سودمند و بي‌خطري خواهد بود.
افزودن آسان به رژيم غذايي:
طعم ترش و اندكي شيرين زرشك مي‌ تواند به راحتي به‌ صورت خام، در مربا، همراه غذايي نظير برنج و يا سالاد مورد استفاده قرار گيرد. در تهيه چاي و نوشيدني نيز كاربرد فراواني دارد. البته به‌ صورت كپسول خشك شده، عصاره‌ هاي مايع، ژل‌ ها و يا در انواع پماد ها نيز از آن استفاده مي‌گردد. در ايران اين ماده به صورت وسيعي براي تزيين انواع غذاها نيز كاربرد دارد كه زرشك تازه خشك شده در اين جايگاه كاربرد بيشتري دارد.
خواض زرشك موثر در درمان گلو درد:
براي درمان گلودرد ناشي از سرماخوردگي استفاده از زرشك نيز مفيد خواهد بود. خواص ضدالتهابي آن در درمان برونشيت، سينوزيت و گرفتگي بيني بسيار مورد توجه قرار گرفته است.
خواص زرشك در بهبود سوء هاضمه:
در صورت ابتلا به سوهاضمه مي‌ توان تا 20 دقيقه قبل از خوردن غذا از اشكال گوناگون آن نظير آب و يا چاي زرشك استفاده نمود.
فوايد زرشك در بهبود سلامت چشم:
بربرين موجود در اين ماده نه تنها به بهبود ديد بلكه به تخريب ماكولا نيز كمك خواهد نمود. اين بيماري با بروز رسوباتي زرد رنگ در اطراف چشم، كاهش ديد در افراد را موجب مي‌شود.
تحريك توليد گلبول‌هاي سفيد خون:
توليد مناسب گلبول‌ هاي سفيد در خود براي بهبود لخته شدن خون به صورت طبيعي و كمك به التيام سريع زخم‌ها اهميت فراواني دارد. وجود بربرين و كمك به اين روند از ديگر خواص زرشك، عنوان مي‌شود.
بهينه سازي جذب آهن با بهره مندي از خواص زرشك:
ضرورت جذب آهن براي حفظ سلامتي اهميت بسياري دارد. ديگر استفاده ويتامين سي، در جذب آهن عنوان مي‌شود. وجود اين ماده در زرشك، اين روند را تسريع مي‌بخشد.
گرچه اين موارد تنها بخشي از خواص ثابت شده اين ماده مغذي گزارش مي‌شوند در كنار آن مي‌توان به خواص تب بري، كاهش دردهاي رماتيسمي، تقويت سيستم ايمني بدن، درمان سنگ كيسه صفرا و كاهش اوره در خون نيز اشاره نمود.
بايد به خاطر داشت كه گرچه فوايد زرشك، بر كسي پوشيده نيست اما استفاده غيرمجاز و بيش از حد اين ماده نيز مي‌تواند به ناراحتي‌هاي معده و اسهال بيانجامد. هم چنين مصرف آن براي كودكان، زنان باردار و شيرده بايد با تجويز و توصيه پزشك صورت پذيرد.

قيمت زرشك فله | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
نحوه مصرف زرشك:
از زرشك در تهيه مربا، لواشك، مارمالاد، آبميوه، ژله، پودر، چاي و … استفاده مي‌گردد. بسياري از تركيب اين ماده و ساير طعم دهنده بهره مي‌برند. به طور مثال دمنوش‌هاي زرشك با عناب، زعفران، عسل و … كاربرد فراواني دارد. اين دمنوش‌ها را مي‌توان به صورت آماده و پاكتي خريداري نمود و يا در منزل نسبت به تهيه آن اقدام كرد. بديهي است كه استفاده از مقادير تازه خشك شده آن اهميت فراواني دارد.
نحوه خشك كردن زرشك:
براي بهره‌ مندي از حداكثر خواص زرشك؛ در هر وعده غذايي، نحوه خشك كردن آن يا خريد از مراكز قابل اعتماد اهميت فراواني دارد. برخي تمايل دارند تا گونه تازه آن را خريداري نموده و به صورت شخصي و در خانه خود به خشك نمودن آن اقدام نمايند.
با خشك كردن زرشك مي توان تا حد مطلوبي از خرابي و فساد آن جلوگيري نمود. مراحل گوناگوني نظير سايه خشك يا صنعتي و يا بهره‌گيري از نور آفتاب براي اين منظور پيشنهاد مي‌گردد. بايد به خاطر داشت كه روش صنعتي و يا آفتاب مي‌تواند زيبايي رنگ‌دانه‌هاي آن را زايل نمايد و كيفيت رنگ‌دهي در اين ماده را نيز كاهش دهد.

قيمت زرشك فله | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
قيمت زرشك فله | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت زرشك كيلويي-قيمت زرشك سحرخيز-قيمت زرشك سياه مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 167 بازدید دیروز 371 بازدید کل 585934

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .